FAQ

Centrum informačních technologií
Ostravská univerzita
Bráfova 5
701 03 Ostrava

e-mail: infotečkacitzavináčosutečkacz
telefon (sekretariát): 597 091 124
fax / záznamník: 596 120 481

  
cz   en


Katalog služeb CIT

Filtrovat podle:
části názvu, popisu nebo klíčových slov:
vykonává (oddělení):
   


ltw.gifpředchozí následujícígtw.gif
záznamů na stránce: 5, 20, 50, všechny  |  detailní zobrazení  |  skrýt filtr
Centrální zálohování
popis a cíle:zálohování dat uložených na serverech spravovaných CIT; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora pro správce serverů, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Elektronická pošta - studenti
popis a cíle:správa poštovních schránek studentů a softwaru pro doručování a příjem emailů; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Elektronická pošta - zaměstnanci (Groupwise)
popis a cíle:emailový systém pro zaměstnance; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů a techniků
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: novellzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Kamerový systém
popis a cíle:bezpečnostní kamerový systém; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, export záznamů.
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: kameryzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Kartové centrum
popis a cíle:výroba identifikačních karet a prodlužování jejich platnosti
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: v úřední hodiny kartového centra
kontakt: kartyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Konferenční servis
popis a cíle:zajištění prezentační techniky a její obsluhy na výukových, prezentačních, či společenských akcích
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: na základě objednávky
kontakt: technicizavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Konzultace k budování telekomunikací a počítačových sítí v rámci staveb a rekonstrukcí na OU
popis a cíle:schválení projektové dokumentace, upozornění a připomínky uživatelům
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: helpzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Mobilní služby
popis a cíle:zajištění nákupů mobilních telefonů, tarifů a služeb v souladu s Rámcovou smlouvou s mobilním operátorem T-Mobile Czech Republic a.s. (TMCZ), včetně změn, převodů; poradenská služba při výběru vhodného mobilního telefonu (MT), služby a tarifu
vykonává: Oddělení hospodářsko-správní
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: mobilyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Monitoring fungování prvků infrastruktury sítě
popis a cíle:bezporuchové fungování služby monitoringu, upozorňování na problémy v počítačové síti formou emailů a sms
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Organizace školení
popis a cíle:organizace školení IS OU pro zaměstnace OU
vykonává: Oddělení hospodářsko-správní
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: helpzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Podpora PC stanic
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software pracovních stanic, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: technicizavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Provoz SIP, IP telefonie, VoIP, Cesnet2
popis a cíle:možnost telefonování mezi připojenými českými univerzitami zdarma prostřednictvím internetu; možnost připojení k telefonní síti OU z počítače nebo pomocí HW telefonů pomocí speciálního programu pro podporu technologie SIP
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Připojení k internetu - CESNET
popis a cíle:připojení počítačové sítě OU k Internetu prostřednictvím sítě CESNETu; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, potřebných k tomuto připojení
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Přístupový systém
popis a cíle:přístupový systém zajišťuje kontrolu vstupu do vybraných prostor pomocí identifikačních karet; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: kartyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Síťové služby DNS, dhcp, ENUM, EduID
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa bezdrátové sítě (eduroam)
popis a cíle:provoz bezdrátových sítí eduroam, osu-simple, osu-guest; bezporuchové fungování, údržba a návrhy modernizace hardware a software, nastavování a kontrola parametrů sítí, podpora uživatelů a techniků
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: eduroamzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa centrálního poštovního systému
popis a cíle:centrální poštovní systém zabezpečuje příjem a odesílání emailů z/do Internetu do/z vnitřní sítě OU a jejich antivirovou a antispamovou kontrolu; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa certifikátů
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa diskových polí
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora pro správce serverů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Akros
popis a cíle:Systém pro správu akreditací studijních oborů.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: akroszavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS ALEPH
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: alephzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS AT Koleje
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: iszavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Dipl
popis a cíle:Databáze vysokoškolských kvalifikačních prací Ostravské univerzity (databáze bakalářských, diplomových, rigorózních a disertačních prací OU).
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: diplzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS DMS
popis a cíle:Systém pro správu elektronických dokumentů.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: portalzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Evid
popis a cíle:Systém pro evidenci a správu projektů na Ostravské univerzitě.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: evidzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Knos
popis a cíle:Knihovní objednávková služba Ostravské univerzity.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: knoszavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS MAGION
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: magionzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Menza
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: iszavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Moodle
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: elearningzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS Publ
popis a cíle:Systém evidence publikací zaměstnanců Ostravské univerzity.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: publ2zavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa IS STAG
popis a cíle:bezporuchové fungování IS Studijní agendy
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: iszavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa optických sítí
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa počítačové sítě a připojování studentů na kolejích OU
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa Portálu OU
popis a cíle:Portál Ostravské univerzity je celouniverzitní integrovaný Informační systém na bázi portálového řešení. Seskupuje informace určené zaměstnancům a studentům Ostravské univerzity do uceleného systému. Jedná se o informace obecného charakteru, informace o výuce, informačních systémech, službách, dokumentech atd.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: portalzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa prvků počítačové sítě
popis a cíle: bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, potřebných pro fungující poč. síť, podpora uživatelů a správců jednotlivých služeb počítačové sítě
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serveroven, UPS a klimatizací CIT
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů DMS
popis a cíle:řešení hardwarových problémů s příslušným servisem, instalace a uprady softwaru dle požadavků aplikace; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů e-learning
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů knihovních
popis a cíle:správa serverů, na nichž běží databázový systém ORACLE a aplikace ALEPH pro Univerzitní knihovnu OU; bezporuchové fungování a modernizaci hardware a software, podporu pro správce databází a aplikací
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů Novell
popis a cíle:servery zajišťující hlavně souborové a autentizací služby; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů a techniků
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 07:00 - 15:00
kontakt: novellzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů pro kolejní a menzovní systém
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora pro správce serverů, podpora pro správce databází a aplikací, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů pro Magion
popis a cíle:správa serverů, na nichž běží databázový systém ORACLE a aplikace Magion (ekonomika, personalistika, majetek) pro celou OU; bezporuchové fungování a modernizaci hardware a software, podporu pro správce databází a aplikací
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů pro portálové služby
popis a cíle:řešení hardwarových problémů s příslušným servisem, instalace a uprady softwaru dle požadavků aplikace; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů pro studijní systém (STAG)
popis a cíle:správa serverů, na nichž běží databázový systém ORACLE a aplikace STAG (Studijní Agenda) pro celou OU; bezporuchové fungování a modernizaci hardware a software, podporu pro správce databází a aplikací.
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serveru speciálních síťových služeb uživatelům
popis a cíle:správa diskusních skupin a systému CVS, doplňkových emailových schránek a webových stránek; bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů virtualizačních
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa serverů WWW
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa software (SW)
popis a cíle:zajištění vhodného SW pro OU; evidence SW a SW licencí s vazbou na majetek
vykonává: Oddělení hospodářsko-správní
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: helpzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa telefonních ústředen a telefonních sítí, tarifikace, operátoři
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: telefonyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa WWW stránek OU
popis a cíle:bezporuchové fungování IS
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: webzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Správa, provoz a údržba telefonních přístrojů
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: telefonyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Videoslužby
popis a cíle:pořizování videozáznamů univerzitních akcí, výroba výukových video-pořadů, pořádání videokonferencí
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: technicizavináčhelpdesktečkaosutečkacz
VPN
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software, podpora uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Výkaznictví - telekomunikace, veřejné telefonní seznamy
popis a cíle:bezchybné uveřejňování hlavních telefonních čísel univerzity, podpora uživatelů, bezchybné zasílání statistických výkazů OU na ČTÚ
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: telefonyzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Vývoj IS a aplikací
popis a cíle:Vývoj informačních systémů a aplikací pro podporu vzdělávací činnosti a dalších procesů probíhajících na Ostravské univerzitě v Ostravě.
vykonává: Oddělení informačních systémů a databází
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: portalzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Wi-fi síť eduroam
popis a cíle:provoz mezinárodní ověřovací soustavy použitý především pro WiFi a připojení "eduroam po drátě"
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: eduroamzavináčhelpdesktečkaosutečkacz
Zabezpečení sítě, centrální firewall, IPS
popis a cíle:bezporuchové fungování a modernizace hardware a software zajišťující zabezpečení poč. sítě OU, podpora administrátorů systémů a uživatelů
vykonává: Oddělení technické podpory
zákaznická podpora: 08:00 - 16:00
kontakt: sitezavináčhelpdesktečkaosutečkacz
ltw.gifpředchozí následujícígtw.gif
 

© Ostravská univerzita 2006 - 2017
Ostravská univerzita, Dvořákova 7, 701 03 Ostrava 1
telefon: +420 597 091 111, +420 553 461 111
e-mail: studiumzavináčosutečkacz, infozavináčosutečkacz, podatelnazavináčosutečkacz

YouTube | Facebook | Google+ | Twitter | Instagram
RSS | Technický kontakt